Minggu, 29 Mei 2016

KUAKAP.COM - Tahu Tidak Apa itu aura? Aura dapat di definasikan sebagai satu medan kuasa yang begetar (sering kelihatan seperti cahaya) yang menyeliputi seluruh tubuh badan kita sepanjang masa. Secara asasnya, aura adalah satu lapisan nipis yang menyeliputi segala benda hidup.

Ramai orang percaya bahawa cahaya yang kelihatan tersebut adalah hasil tenaga yang keluar dan masuk melalui 'chakra' yang terdapat di dalam tubuh badan kita. Sesetengah orang pula berpendapat tenaga yang menyeliputi tubuh badan ini datangnya daripada medan elektrik, dimana ia boleh mengalirkan tenaga elektri bedasarkan sumber air yang terdapat di dalam tubuh kita.

Selain menyeliputi seluruh tubuh badan, mereka juga percaya yang medan tenaga ini dapat melindungi anda dan juga dapat membantu anda mengesan perasaan orang lain. Kita dapat mengenal pasti wujudnya aura ini melalui perasaan, penglihatan ataupun melalui rasa.
Pengertian Definisi AURA Sebenarnya
image source phoenixisrisen.co.uk
Sesetengah orang dikurniakan untuk boleh melihan aura dengan mudah, manakala sesetengah yang lain dapat mengenalnya melalui rasa ataupu perasaan. Walaupun terdapat manusia yang tidak dikurniakan dengan kemampuan melihan aura secara semulajadi, mereka kini boleh mempelajari teknik untuk melihat aura.

Banyak orang yang tersilap ataupun tidak berapa faham berkenaan dengan aura ini. Kini saya akan terangkan kepada anda apakah yang sering disalah anggap mengenai aura tersebut. Pertamanya ramai yang beranggapan aura itu terapung seperti titik-titik yang bersambungan melalui garisan yang nipis.

Ini sering terjadi apa bila anda berada di kawasan yang begitu terang (seperti di bawah terik matahari). Asasnya apa yang kelihatan itu adalah sel-sel yang telah mati terapung-apung mengelilingi mata anda dan ianya timbul apabila anda melihat ke satu latarbelakang yang terang.

Keduanya, apabila anda memandang dalam satu jangka yang lama ke seseuatu objek (misalnya melihat seseorang) kemudian anda mengalirkan pandangan anda secara perlahan-lahan, anda akan mendapati ada satu lapisan (seperti anda melihat kearah lampu flourecent) menyeliputi sekeliling orang tersebut, Maka anda akan berfikir yang diri anda ini telah dikurniakan dengan kemampuan melihat aura orang lain! dan anda menjadi begitu gembira sekali. Apabila anda berpeluang melihat aura, barulah anda tahu bahawa jangkaan anda selama ini meleset sekali.

Demikianlah Pengertian Definisi AURA Sebenarnya Artikel Review Dari kuakap.com, Semoga Tentang Ulasan Singkat Sederhana ini Dapat Berguna Dan Ada Manfaat Untuk Kita Semua, Sekian Terimakasih, Luangkan Waktu Anda Juga Untuk Baca Postingan Sebelumnya Yaitu Misteri Negeri Paloh Sambas Memiliki Kerajaan Negeri Gaib Yang Sangat Luar Biasa Contoh materi kuliah dan jenis dan bentuk jasad jin penunggu rumah, kumpulan cerita misteri nyata di dunia beserta video dan gambar setan
Title : Pengertian Definisi AURA Sebenarnya
Posted by : Risky Adiru Rating 5 Star Published : 2016-05-29T19:13:00+07:00
loading...
 
Blogger Designed by IVYthemes | MKR Site
loading...